Главная | Мой профиль | Регистрация | Выход | Вход | RSS

Вторник, 19.01.2021, 04:43

Одесское дошкольное учебное учреждение №295             






Вы вошли как Гость  Группа "Гости"Приветствую Вас Гость

Меню сайта

 


 

  

Освітньо-виховна робота

 

Науково-методична проблема закладуна 2017-2018 навчальний рік:

Формування та зміцнення фізичного,психічного та духовного здоров я дітей дошкільного закладу як Школи сприяння здоров’ю.

Основні річні завдання:

1.Удосконалення роботи дошкільного закладу з питань формування духовно-моральних якостей дітей засобами екологічного світосприймання рідного краю.

2.Поглибити роботу з питань комунікативно-мовленнєвих здібностей дітей з використанням форм ігрової діяльності.

3.Збереження та зміцнення фізичного, психічного здоров я дитини з орієнтацією на здоровий спосіб життя.

Організація навчально-пізнавальної діяльності дітей  на 2017-2018 навчальний рік

Групи Понеділок Вівторок Середа Четвер П 'ятниця

Група

раннього

віку

№2

1.Сенсорика

2.Малювання

Фізична культура поза розкладом

1.Ознайомлення із соціумом

2.Музика

1.Сенсорика

2.Музика

1.Розвиток мовлення

2.Ознайомлення з природним довкіллям

Фізична культура поза розкладом

1.Ліплення (аплікація)

2.Розвиток мовлення

 (художня література)

Група

раннього

віку

№4

1.Сенсорика

2.Малювання

Фізична культура поза розкладом

1Ознайомлення із соціумом

2.Музика

1.Сенсорика

2.Музика

 

1.Розвиток мовлення

2.Ознайомлення з природним довкіллям

Фізична культура поза розкладом

1.Ліплення (аплікація)

2.Розвиток мовлення

 (художня література)
Мол.гр.№8

1.Розвиток мовлення

2.Музика

1.Логіко-математичний розвиток

2. Ознайомлення із соціумом

Фізична культура

1.Розвиток мовлення

2.Ліплення /апл

1. Ознайомлення з природним довкіллям+

малювання (І,ІІІ)

2.Музика

1. Розвиток мовлення

(Художня література)

2. Ознайомлення із соціумом

 Фізична культура
Мол.гр.№10

1. Ознайомлення із соціумом

2. Розвиток мовлення

(Художня література)

Фізична культура

1. Логіко-математичний розвиток

2. Ознайомлення із соціумом

3.Музика

1. Розвиток мовлення

2.Ліплення/аплікац

Фізична культура

1. Ознайомлення з природним довкіллям

2. Малювання

1. Розвиток мовлення

2.Музика

Мол.гр

14

1. Ознайомлення з природним довкіллям+малюв

2. Музика

1. Логіко-математичний розвиток

2.Розвиток мовлення

Фізична культура

1. Розвиток мовлення

2.Ліплення/аплікац

1. Ознайомлення із соціумом

2.Музика

1. Розвиток мовлення

(Художня література)

2. Ознайомлення із соціумом

Фізична культура

Середня

№ 1

1.Ліплення/аплікац

2. Музика

1. Розвиток мовлення

(Художня література)

2. Ознайомлення із соціумом

1.Ознайомлення з природним довкіллям

2.Малювання

Фізична культура

1. Логіко-математичний розвиток

2.Розвиток мовлення

3. Музика

1. Розвиток мовлення

2. Ознайомлення із соціумом

Фізична культура

Середня № 5

1. Розвиток мовлення

2.Малювання

Фізична культура

1. Ознайомлення з природним довкіллям

2.Розвиток мовлення

Фізична культура

1. Логіко-математичний розвиток

2. Ознайомлення із соціумом

3.Музика

1. Ознайомлення з соціумом

2.Ліплення/аплік

1. Розвиток мовлення

(Художня література)

2.Музика

Середня №6

1. Ознайомлення із соціумом

2.Розвиток мовлення

Фізична культура

1. Логіко-математичний розвиток

2.Ліплення/аплік

Фізична культура

1. Розвиток мовлення

2.Музика

1.Ознайомлення з природним довкіллям

2.Малювання

1. Розвиток мовлення

(Художня література)

2.Ознайомлення із соціумом

3.Музика

Середня

№13

1. Ознайомлення із природним довкіллям

2.Малювання

Фізична культура

1. Розвиток мовлення + озн.з

соціумом

2.Музика

1. Логіко-математичний розвиток

2. Ознайомлення із соціумом

Фізична культура

1. Розвиток мовлення

(Художня література)

2.Ліплення/аплік

1. Розвиток мовлення

2.Музика

Старша

7

1.Ознайомлення із соціумом

2.Розвиток мовлення

Фізична культура

1.Логіко-математичний розвиток

2. Ознайомлення з природним довкіллям

3.Музика

1.Розвиток мовлення (грамота)

2.Ліплення/аплікац

3. Ознайомлення із соціумом

Фізична культура

1.Логіко-математичний розвиток

2.Ознайомлення із соціумом

3.Малювання

1. Ознайомлення з природним довкіллям

2. Розвиток мовлення

(Художня література

3.Музика

Старша

9

1. Розвиток мовлення

2. Ознайомлення із соціумом

3.Музика

1.Логіко-математичний розвиток

2. Ознайомлення

 природним довкіллям

3.Малювання

Фізична культура

1. Розвиток мовлення

(Грамота)

2.Ліплення/аплік

3.Ознайомлення із соціумом

1. Ознайомлення із соціумом

2. Логіко-математичний розвиток

3. Музика

1. Розвиток мовлення

(Художня література)

2.Ознайомлення

 природним довкіллям

Фізична культура

Старша

№11

1. Ознайомлення із соціумом

2. Розвиток мовлення

  (худ.літ)

Фізична культура

1.Логіко-математичний розвиток

2.  Ознайомлення з природним довкіллям+малюв

(І,ІІІ)

Малювання (ІІ,ІV)

3Музика

1. Розвиток мовлення(грамота)

2. Ознайомлення із соціумом

Фізична культура

1.Логіко-математичний розвиток

2.  Ознайомлення з природним довкіллям

3.Ліплення/аплік

1. Розвиток мовлення

(І,ІІІ)

Розвиток мовлення+озн.з прир.довкіл.(ІІ,ІV)

2. Ознайомлення із соціумом

3.Музика

Старша

12

1.Ознайомлення з природним довкіллям +малювання (І,ІІІ)

2. Ознайомлення із соціумом

3.Музика

1.Логіко-математичний розвиток

2. Розвиток мовлення

Фізична культура

1.Ознайомлення із соціумом

2.Розвиток мовлення(грамота)

3.Ліплення/аплік

1.Логіко-математичний розвиток

2. Ознайомлення з природним довкіллям

3.Музика

1.Ознайомлення із соціумом +

малювання(ІІ,ІV)

2. Розвиток мовлення

(Художня література)

Фізична культура

                            Режим організації життєдіяльності дітей 2017-2018н.р.

 

Режимні моменти
третій рік життя
четвертий рік життя
п'ятий рік життя
шостий рік життя
Ранкова зустріч дітей, ігри, індивідуальні заняття, ранкова гімнастика 7:00-8:10 7:00-8:20 7:00-8:25 7:00-8:30

Підготовка до сніданку, сніданок

8:10-8:40 8:20-8:50 8:30-8:50 8:30-8:50
Ігри, підготовка до навчально - пізнавальної діяльності 8:40-9:00 8:50-9:00 8:50-9:00 8:50-9:00
Організація різних видів діяльності дітей за освітніми лініями БКДО, підготовка до занять,заняття 9:00-9:35 9:00- 10:00 9:00- 10:00 9:00- 10:30(11.00)
Підготовка до прогулянки, прогулянка 9:35-11:30 10:00-12:00 10:00-12:00 10:30(11.00)-12:30
Повернення з прогулянки 11:30-11:40 12:00-12:15 12:00-12:15 12:30-12:45
Підготовка до обіду,обід, підготовка до сну 11:40-12:20 12:15-13:00 12:15-13:00 12:45-13:10
Сон 12:20-15:00 13:00-15:00 13:00-15:00 13:10-15:10

Поступовий підйом, оздоровчі процедури

15:00-15:15 15:00-15:15 15:00-15:15 15:10-15:25

Ігри, самостійна діяльність (за власним вибором дітей),заняття індивідуальні та у підгрупах

15:15-15:30 15:15-15:35 15:15-16:15 15:25-16:30
Підготовка до вечері, вечеря 15:30-16:00 15:40-16:10 16:15-16:45 16:30-16:55

Підготовка до прогулянки, прогулянка

16:00-19:00 16:30-19:00 16:45-19:00 16:55-19:00

 

Педагогічні ради

Зміст роботи
1.

Педагогічна рада №1

«Завдання педагогічного колективу на 2017-2018 навчальний рік»

-  Підсумки оздоровлення дітей в літній період 2017 року

- Обговорення і затвердження річного плану роботи на 2017-2018 навчальний рік

- Про основні завдання дошкільної освіти на 2017-2018 н.р.(інструктивно-методичні рекомендації МОН щодо організації роботи в ДНЗ)

- Підсумки контролю  „Готовність закладу до навчального року ”

- Затвердження освітніх програм, розкладу занять, режиму роботи  дошкільного заклад
2.

Педагогічна рада №2

1.Виховання емоційно-ціннісного ставлення до природи рідного краю як складової  духовно-моральних якостей дошкільників.

2.Показники готовності дитини до подальшої природно-екологічної освіти.

3.Сезонна спільна діяльність педагога з дітьми,  практично спрямована екологічне світосприймання.

4. Ділова гра «Інтервью»

 

5.Стан роботи щодо створення умов формування екологічного світосприймання рідного краю.
3.

Педагогічна рада №3

1.Сучасні підходи щодо розвитку мовленнєвого розвитку дітей.

2.Розвивальне ігрове середовище як засіб мовного розвитку дітей дошкільного віку.

3.Особливості  формування особливості формування мовленнєвої компетенції дошкільників в організованій та самостійній діяльності.

4.Презентація дидактичних ігор та посібників з розвитку мовно-комунікативних здібностей.

5.Стан роботи  щодо використання ігрових технологій для комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей.

6.Хід атестації.

Затвердження характеристик педагогічних працівників, які атестуються
4.

Педагогічна рада №4

1. Результативність роботи дошкільного закладу  як Школи сприяння здоров’ ю.

2. Підсумки роботи за програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі».

3. Сформованість ключових компетентностей випускників ДНЗ - складова успішного навчання.

( Аналіз соціально-психологічної та емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання у школі)

4.Рівень рухового розвитку дітей дошкільного вікуза навчальний рік.

5Стан роботи щодо реалізації задачі збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’ я  дитини з орієнтацією на здоровий спосіб життя.

закладі щодо самоосвітньої діяльності педагогів.

6.Стан готовності дошкільного навчального закладу до літнього оздоровчого періоду 2017 року

ІІ. Портфоліо літа.
 (Обговорення та затвердження плану  роботи на літній оздоровчий період, режиму дня та розкладу занять. Завдання вихователів на літо)

 

 

 

 

Поиск
Календарь
«  Январь 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Copyright MyCorp © 2021
Конструктор сайтов - uCoz